MijnZorg mogelijk niet meer bereikbaar

Vandaag, 22 december 2023, is bekend gemaakt dat de leverancier van MijnZorg failliet is. Dit betekent mogelijk dat u binnenkort uw zorgpad(en) in MijnZorg niet meer kunt bekijken.

We begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Gelukkig verdwijnt de informatie die u in MijnZorg raadpleegde niet. Die kunt u op andere plekken vinden. Voor informatie over uw afspraak verwijzen we u graag naar uw (digitale) afsprakenbrief en MijnMUMC+ (www.mumc.nl/mijnmumc). De informatie over onderzoeken en behandelingen, en de voorbereiding hierop, vindt u op www.mumc.nl

Heeft u hulp nodig bij het vinden van informatie over uw zorgtraject? Dan hebben wij daar natuurlijk alle begrip voor en helpen wij u graag.

Neem contact op met de poli waar u onder behandeling bent of bel of mail naar Patiëntenservice: 043-3874567 of patientenservice@mumc.nl

Met dank voor uw begrip .

Team Digitale zorg

Sluit de enquête