Als u een overzicht wilt ontvangen, verzoeken wij u het formulier Overzicht ziekenhuisbezoeken in te vullen, uit te printen en per post naar ons toe te sturen. Bij het formulier dient u een kopie van een geldig legitimatiebewijs te voegen (van de persoon van wie de gegevens worden opgevraagd). Een geldig legitimatiebewijs is een paspoort, een Nederlands rijbewijs, een identiteitskaart of een vreemdelingendocument.
Het volledig ingevulde en ondertekende formulier stuurt u naar:
Maastricht UMC+
Servicepunt Patiëntenregistratie en Zorgkosten
Postbus 5800
6202 AZ Maastricht
Als u gemachtigd bent om namens iemand anders de gegevens op te vragen, dient u tevens een kopie van de machtiging mee te sturen. Na ontvangst van het formulier ontvangt u van ons zo spoedig mogelijk een volledig overzicht van de data waarop u het ziekenhuis heeft bezocht. U kunt het aanvraagformulier en het legitimatiebewijs ook afgeven bij het Servicepunt Patiëntenregistratie en Zorgkosten (niveau 1, Poliplein). Het duurt ongeveer vijf werkdagen voor wij u de informatie kunnen toesturen.
Vragen/meer informatie?
Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met Servicepunt Patiëntenregistratie en Zorgkosten:
- telefoonnummer: 043-387 68 33 of 043- 387 68 34. We zijn telefonisch bereikbaar van 8:00 tot 12:00 en van 13:30 tot 16:30.
- e-mail: pr@mumc.nl
