Kwaliteit, klantgerichtheid en veiligheid

 

Kwaliteit, klantgerichtheid en veiligheid

Iedere dag opnieuw streven we naar de best mogelijke zorg en verbetering van de gezondheid, en daarmee naar de hoogst mogelijke patiënttevredenheid.

Kwaliteit en veiligheid vinden wij uitermate belangrijk. We hebben dan ook talloze certificeringen, accreditaties en erkenningen verworven. Zoals onze accreditatie door het Nederlands Instituut Accreditatie Zorginstellingen (NIAZ), het Roze lintje en het Libelle Gouden Borstbeeld. Verbetering is echter altijd mogelijk en we streven dan ook voortdurend naar verdere verbetering. We zijn en blijven kritisch op ons eigen handelen. Lees meer over onze keurmerken

Wij vinden klantgerichtheid een belangrijk onderdeel van de zorg en willen daarom onze patiënten, bezoekers en begeleiders actief betrekken bij het ontwikkelen van nieuw beleid en het verbeteren van onze dienstverlening. Onder meer via het online MUMC+-patiëntenpanel kunnen patiënten, bezoekers en begeleiders hun mening geven over onderwerpen die te maken hebben met onze zorg en dienstverlening.
Via de Cliëntenraad beslissen en denken (voormalige) patiënten mee over ons beleid en onze dienstverlening. Meer over onze Cliëntenraad

In ons 10-jaarverslag '10 jaar klantgerechtheid in vogelvlucht' schetsen we kort de wijze waarop we invulling hebben gegeven aan klantgerichtheid. Lees het verslag

Sluit de enquête